RSS

GOD JUL!För den är på väg nu!Här kommer finnas tips och recept som kan vara bra att ha,så titta in här så ofta du kan!

Möte med Tomten och Julmarknad

Igår var vi iväg hela em.Först skulle lilla dottern träffa tomten i tomtegrottan.
Själva julskyltningen var inget vi brydde oss om,vi hade andra planer.
I snöyra körde vi ut på landet där vi bestämt med mormor och min syster.

Stället hette  Sånnagården

Ett fantastiskt ställe med en julmarknad i 2 bodar,fikaserving och blomsterbod.

För första ggr i mitt liv har jag gått UT från ett ställe för det var varmare ute än inne.Den blomsterboden var VÄLD kyld!

Vi shoppa lite julsaker.Stora dottern var lyrisk över fina ljusstakar hon hitta från SIA design och själv köpte jag söta STORA ljusmanchetter,en söt halmbock och 2 tomtelyktor.

Jag låter bilderna berätta över dagen/stället.Det är väl värt ett besök om du bor i närheten.