RSS

GOD JUL!För den är på väg nu!Här kommer finnas tips och recept som kan vara bra att ha,så titta in här så ofta du kan!

Verkstad

..Inte Tomtens workshop..utan min egen.
Matrumsbordet är numera min plats för paketinslagning.
Där har jag allt man behöver tillgängligt hela tiden.

Dagens Tips från mej är saker som är bra till paketinslagning;

papper..självklart
lådor
sax
tejp
snöre
rosetter
krusare och kniv
etiketter

Har avverkat ca  1/3 av de klappar sim finns hemma.Mitt stora paket från BR har tyvärr SCHENKER
slarvat bort.
Helt otroligt!
Först levererades det till HALMSTAD istället för HELSINGBORG
Och nu är det anmält SAKNAT.
Och detta är betalt för mycket pengar,så jag står i ständig telekontakt med SCHENKER nu.

Hade detta varit TOMTEN som slarvat så så hade nog hans SLÄDLICENS dragits in..:)