RSS

GOD JUL!För den är på väg nu!Här kommer finnas tips och recept som kan vara bra att ha,så titta in här så ofta du kan!

Stämning

För 2 år sedan köpte jag i den lokala HEMMA butiken dessa underbara golvdekorationer.
Jag bara längtar tills jag får ta fram dom !
De är gjorda i nåt plexiplast med ljusslingor i och de lyser alldeles underbart.
SNART är det dax i år igen!! LÄNGTAR!



Jag håller mej INTE till den traditionella julgranen som ska vara grön som ni ser.PGA av allergier så blir det syntet i mitt hem och sista åren har den varit vit.Tycker det är roligt testa nya saker.

Ni som letar efter lite nya saker till jul,kan jag rekommendera gå in på min sida på TRADERA.Jag har en del saker ute som hör julen till.Både tips på julklappar,pyssel och pynt.

                              http://www.tradera.com/auktioner/Nettice